ineke-en-wolter.reismee.nl

De (heen) reis

Woensdag 2 november was het eindelijk zover! Om even na half vijf bracht Tjip (mijn broer) ons naar het station voor de eerste (en kortste) etappe. Eenmaal op Schiphol aangekomen maakten we kennis met de automatische bagage innemer (of zo) van de KLM die net in gebruik was genomen. Na wat gestuntel met knoppen, taalinstellingen en zo lukte dat (en we waren maar wat blij dat later in Auckland die koffers zo maar weer te voorschijn kwamen!)
Even een hapje eten en daarna winkelen en toen was het zo maar boarding tijd. De eerste vlucht van 11 uur naar Hong Kong (een 747) zat mudje vol. Ik heb amper kunnen slapen, Ien heeft toch nog zo'n dikke 5 uur kunnen slapen. Op Hong Kong (een mooi vliegveld trouwens) moesten we 3 uur zoet brengen maar dat ging prima. Veel rondgelopen en een lekkere Starbucks koffie en thee.
Toen weer boarden maar nu voor Auckland. Weer 11 uur en weer heb ik slecht geslapen. Ien dacht dat ook maar ze heeft geeneens gemerkt dat de mevrouw die naast haar aan het raampje zat over haar stoel heen is geklommen om naar de wc te gaan. Met Nieuw Zeelanders maak je makkelijk contact. In de koffiebar (achterin het vliegtuig) maakte ik kennis met een purser van Nederlandse afkomst. (Ik zag een lijstje hangen met crewnamen en één van die namen was duidelijk nederlands. Ik heb toen gevraagd wie dat was en het bleek 'de crew manager' te zijn). Even een leuk gesprek gehad. Ook de lenige mevrouw die naast Ineke zat was een gezellige reisgenoot.
Om ongeveer even voor elven 's morgens (in Nieuw Zeeland en 's avonds in Nederland) landden we in Auckland en konden we Ingeborg knuffelen.

Reacties

Reacties

Borgje

Welkom in Nieuw Zeeland!!! Echt super om jullie weer in 3D te zien en niet op een computerschermpje (al moet ik zeggen dat Skype zekers de best is). Ik zit nog in de bus terug naar Hamilton. Traffic is a bitch op vrijdagmiddag... Zie jullie morgen! En slaap lekker

kaas

haha vliegen zuigt wat dat betreft, vooral als je wilt slapen. jammer dan 1e klas zo duur is.

Lies

Een vermoeiende reis dus.....komt wel goed schatje!

metty

Zo dat zit er op voor jullie,vooral voor Wolter is het dus afzien geweest! Maar nu kunnen jullie na een zeer lange reis gaan genieten van al het moois wat het land te bieden heeft. Maar eerst maar eens heerlijk slapen.

riekderuyter@gmail.nl

wat lang he nu je dochter ziet ben je zo e vlieg reis vergeten leuk hongkong toch, nukunnen jullie bij praten en genieten van het land en kind ik ga het volgen en pas hier op dekleinkids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!