ineke-en-wolter.reismee.nl

Voor de volgers

Het zit er bijna op. Zoals jullie hebt mee kunnen maken hebben we genoten van deze uitzonderlijke reis! We hebben lang niet alles kunnen vertellen en ook lang niet alles kunnen laten zien. (Ingeborg alleen al heeft meer dan 1500 foto's gemaakt!)
We willen dan ook jullie allemaal uitnodigen voor een Nieuw Zeeland middag in de Hollandse Hout. We weten nog niet precies wanneer (want we moeten Ineke's agenda er even bij hebben) maar het zal een zondagmiddag in januari of februari zijn. Als het even kan 'skypet' Ingeborg dan mee en zullen we wat meer laten zien en vertellen!

Anke en michiel

Jammer dat het voorbij is, goede reis, doe Ingeborg de groeten en tot ziens in Nederland.
We hebbeb genoten van jullie gedetailleerde verhalen

Lydia

Hallo Ineke en Wolter,

wat gaat dat toch snel voorbij zeg! Ik heb genoten van de verhalen en de foto's. Zo te zien hebben jullie een supertijd gehad.

Hele goeie terug reis!

Groetjes
Eddie en Lydia

Borgje

Ja, jammer dat jullie weer weggaan...

leni roose

wat een prachtige reis is het geweest! Ik heb genoten van jullie verhalen. Mireille en Wouter gaan in febr. voor 3 maanden, dus ik heb jullie verhalen doorgelinkt.
Als extra voorbereiding. En nu op naar Sinterklaas!!

Rob & Nicole

Dag lieverds,
Prachtig relaas! Ik voel het afscheid van Nieuw-Zeeland. Het is duidelijk dat het een prachtige reis is geweest waar je nog vaak over zult praten en mijmeren...
XXX, Rob & Nicole

Henk en Diny

Hoi buurtjes

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Een herinnering voor de rest van je leven.

Een goed reis en ook fijn jullie weer hier te hebben

Groetjes

Henk en Diny

alma

moeilijk ook denk het afscheid van Ingeborg.....maar jullie hebben pracht weken gehad, geniet van de dag he :)

metty

Ik zal het gaan missen al die mooie verhalen en foto's.Maar zal weer heel wat tijd over gaan houden! Want heb op iedere foto en verslag gereageerd.Ook om jullie bezig te houden! Onvergetelijk voor jullie,wat jullie allemaal gezien en gefotograveerd hebben.En wij mochten van dit alles langs de lijn een heel klein beetje mee reizen!THANKS FOLKS!