ineke-en-wolter.reismee.nl

Auckland!

We waren vrij snel door de immigratie en 'biological health inspection'. Ineke moest zelfs de zolen van haar wandelschoenen laten zien (ik niet), en de Zeeuwse Babbelaars die ze voor Ingeborg mee had mochten ook gewoon het land in.
En dan eindelijk Ingeborg weer gezien na meer dan een jaar! Er werd heel wat afgeknuffeld zoals jullie op de foto's zien. En dat mijn linkeroog zo scheef hangt komt niet door de emotie maar door het slaapgebrek!!)
Gauw onze spullen in het hotel gebracht en omgekleed want het was fantastisch weer. De zon scheen en het was rond de 20 graden Celcius. Ons hotel staat in het centrum dus het is allemaal te belopen. Ingeborg heeft ons rondgeleid en al snel een paar dingen kunnen laten zien die we anders nooit gevonden hadden. Zoals die levengrote Ork, Smeagol (of Gollum) en een van de 9 Ringgeesten uit de film van 'In de ban van de Ring' We hebben heerlijk gegeten in een cafeetje aan de haven. Ingeborg is daarna op de bus naar Hamilton gestapt,( ze had nog een feestje in het verschiet) en wij zijn terug naar het hotel gelopen. Ook hier in Auckland staat een occupy-tentenkamp. We proberen nu wakker te blijven om niet al te vroeg het mandje in te duiken. Morgenochtend worden we opgehaald door het camperverhuurbedrijf en gaan we naar Tauranga hier een uurtje of twee vandaan om onze woonwagen voor de komende 4 weken. op te halen.

Borgje

Ik heb een superdag gehad!!!

Lies

Een goede start hè Ingeborg!!

Annemiek van der Gragt

Mooi geschreven allemaal , heb net even alles gelezen . Had me aangemeld voor de mail-bij-nieuwe-berichten , maar dat is blijkbaar niet goed gegaan . Heb niks ontvangen ... Kan natuurlijk ook zijn dat jullie niet willen dat ik meelees , ha ha ha !
Heel veel plezier in dat mooie verre land en geniet van alles . Groetjes uit Heemskerk , Annemiek

riekderuyter@gmail.nl

leuk weer ingeborg zo met je ouders weer, kun je de lord of the rings fotos laten zien timo is een fan fam.gelukkig kon je door de douane, ik ga de foto,s kijken

metty

Leuk hoor dat jullie samen kort na jullie aankomst al wat hebben gezien van de stad.Wolter was toch gek van;in de ban van de ring? Wat fijn dat Ingeborg jullie de weg kon wijzen om dingen uit de film te zien.

Annemiek van der Gragt

Het lukt nu wel !
Kreeg net mail over de laatste 2 reactie's hierboven ...
Gelukkig maar , want ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen en foto's !!!
Have fun ,

Groetjes Annemiek

Borgje

Hee, ik mis de foto van die Orc

Simone

Fijn dat alles goed is gegaan !!! Ga door met genieten van Ingeborg en alles wat jullie daar doen !

karin bakker

hoi ineke en wolter,wat een belevenis en zo lange vliegreis achter de rug en als toetje jullie dochter weer kunnen knuffelen heerlijk hoor doen jullie de hartelijke groetjes aan haar van ons leuke dingen gaan doen met haar en heerlijk met de camper weg veel plezier en we wachten op het volgende bericht we gaan vanavond naar thijs en belinda voor de opening van hun nieuwe woning leuk hoor .groetjes van kees en karin doei