ineke-en-wolter.reismee.nl

Wellington (Wolter)

De stad bekeken en heel veel plantjes en varens gezien. Ineke zal de rest wel vertellen. Morgen gaan Ingeborg en ik een Lord of the Rings tour doen.

Wolter

En Ien gaat nog meer plantjes zien en naar het museum

lies

Veel plezier allemaal!!!

metty

Ja dit was kort maar krachtig! Kijk uit naar wat ineke te vertellen heeft! gaaf voor jou en Ingeborg dat jullie die tour gaan doen. Ben benieuwd,hoe jullie het gaan vinden! En ineke veel plezier in het museum.

Riek

Hallo Fam, ik heb met korte onderbreking de verhalen gelezen, ,wat een mooie reis ,leuk ook lord of de rings,genieten jullie nog,zal wel,zeker aparte ervaring ,zo groot en anders,ikga zodadelijk naar den haag ,moeders wordt morgen aan staar geholpen ,dus ga ik nu maar mee kan ik wonsdag weer verder de verhalen lezen,geniet ervan en groetjes

Diny

Hoi Wolter en Ineke
Leuk om zo met jullie mee te reizen. Jullie wandelen heel wat kilometertjes. Wat een mooie manier om je vakantieverhaal te delen.

Veel plezier en groetjes aan Ingeborg