ineke-en-wolter.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we geweest zijn! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ineke en Wolter

riekderuyter@gmail.com

het is gelukt fijne reis en tijd daar ,zal jullie missen ,kus je zus

Simone

Een hele fijne reis met z'n tweetjes, lekker genieten al die weken !!! Fijn om Ingeborg weer in de armen te kunnen sluiten... Veel plezier ! Kus, Simone

Marc Ducardus

Heel veel plezier daar aan de andere kant van de aardbol. Maak er een mooie tijd van. Het is daar in ieder geval lekker zomer!

Janny

Spannendddddddddddddd!!! Nu zal het al wel beginnen te kriebelen toch? Heel veel reisgenot samen en blijven genieten van alles om jullie heen en heeeel veel foto's maken. Ik heb me aangemeld, dus blijf jullie volgen. Groetjes van ons.

Rob en Nicole Warmerdam

Lieve Wol & Ien, wat een ontzettend leuke foto van jullie saampjes!
Heerlijk genieten van deze bijzondere reis én Ingeborg weer terug zien.
Wel oefenen, hè, Wolter! Muzikaal bedoelen we natuurlijk...
Keep in touch. Liefs, Rob en Nicole

Lydia

He hallo Wolter en Ineke,

Heel veel plezier, lekker genieten en de groetjes aan Ingeborg.

Groetjes
Eddie en Lydia

Jacqueline

Hé Ineke en Wolter,

Ik wil jullie een heel fijne vakantie toewensen.
Ga lekker genieten met z'n tweetjes.

Geniet van het weerzien met Ingeborg.
Ik ga jullie reis lekker volgen via dit blog van jullie.

Groetjes,
Jacqueline

Johan

Veel plezier samen.
Pa, neem je wel even Nieuw Zeelands bier mee voor me ?

Borgje

Halo hallo

Wat een gave foto van jullie!! Ik ben ook aan het aftellen hoor. Ik raad iedereen aan ook naar Nieuw Zeeland te gaan, het is een prachtig land

Ik dank iedereen voor de knuffels en de groetjes

metty wolters

Zo Wolter en Ineke,als het goed is zijn jullie inmiddels alweer zo'n 12 uurtjes onderweg.Hoelang duurt zo'n reis? Dacht zelf ongeveer 18 uur? Nu Wolter dan ben je al ruim over de helft! Dan is het ergste voor jouw voorbij en dan kun je aan je vakantie beginnen! Hoeveel boeken heb je in het vliegtuig gelezen? Of kwam het er niet van. Nu luitjes hoor wel wanneer jullie voet aan vaste wal hebben gezet. Nog even volhouden hoor Wolter,het einde is in zicht. In de goede zin van het woord,dan wel te verstaan!Bye.

HCZIGTERMAN

leuk dat verslag INEKE was zeker bewusteloos toen die mevrouw voorbij kwam leuke foto,s die met dat shirt heb ik naar HENDRIK gestuurd die is mooi

groetjes PA enMOE

yvon e gerard

nou jongens geniet er van want het is zo weer om

yvon e gerard

zien uit naar jullie reisverhalen

yvon en gerard

hartelijke gr. uit ons kleine nederland

Diny

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Als je slaapt gaat het wel snel. Hartelijke groetjes aan Ingeborg.